Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tudnak a kis aranyosak. Eleve kevés olyan boltot láttam, ahol lassúbb lett volna a pénztár, mint itt, de évekig lógott a pénztárak felett a "Nálunk csak az ön ideje drága" - miközben a környékbeli üzletek közül az általam rendszeresen vásárolt élelmiszerek itt voltak a legdrágábbak, ezért nagyon ritkán jártam hozzájuk. Mostanában lusta vagyok, pékáruért nincs kedvem messzebbre menni, így gyakrabban járok hozzájuk is.

Múlthét kedden tűnt fel egy plakát az üzlet falán, hogy szerdától e hét keddig akciós a Coca Cola: 2x2l + ajándék pohár 670Ft körüli áron (náluk egyébként 395 a 2l-es palack). Sajnos függő vagyok, keresni kezdtem az akciós árut, de nem találtam egészen szombatig. Akkor kirakták. Tegnapig akciós áron adták, ma lejárt az akció és... 840Ft az "ajándék" pohárral a 2x2l vagyis jóval drágább a duplán csomagolt, mintha külön veszem a két palackot. Zseniális. Sajnos az ilyet a fogyasztóvédelem nem bünteti, pedig ha belegondolunk, ez a vásárlók átverése. (gondolom, arra hivatkoznak, hogy a pohár miatt drágább - igaz, hogy a pohár reklámanyag, de sebaj! :D)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsosliba.blog.hu/api/trackback/id/tr676600945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2014.08.13. 17:48:32

@maxval a bircaman: én nem veszem meg, de van aki még így is bedől neki.

profilo 2014.08.13. 19:54:27

Zseniális bizony!
Keddtől szombatig szorgalmasan bejártál és ha már ott vagy,vettél valamit. Ez kérem így működik. A légy tapad a légypapírra.
A Coop felismerte,hogy Coca Cola és akciófüggő vagy...És bejött nekik.Ráadásul mindez úgy,hogy te továbbra is azt hitted,hogy tudatos és megtéveszthetetlen vásárló vagy.

:)
:DD
:DDD

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2014.08.13. 20:48:21

@profilo: te tényleg ilyen hülye vagy, vagy csak a kedvemért adod elő a primitív analfabétát?
süti beállítások módosítása