Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az index domaint perceken belül a facebook mellé teszem a routerem tiltólistáján. A híroldal minden eddiginél jobban elbulvárosodott, a fórumot kiherélték, a címlapon ajánlott blogok közt alig van változás, ráadásul lassan több a read only, mint a kommentálható... Szóval dugják fel maguknak az egészet!

Gondoltam, origo talán. Erre mit látok? Pár hete (hónapja?) megszüntették a fórumot, tegnapról mára dizájnt váltottak, ami hihetetlenül ocsmány lett. Kb. azt a 444.hu-t idézi, amitől első pillanattól kezdve hányingerem van. A mobilos verzió sem jobb, ott ráadásul vízszintesen is lapozgatni kell. Ráadás: ahogy elnézem, a cikkek kommentálásának lehetőségét is felszámolták. Hurrá. Ez is megy a facebook-index mellé a szemetesbe.

MTI és egyéb, fideszközeli hírforrásokra nem vagyok kíváncsi, ahogy a gengszterváltás előtti időkben sem olvastam a Népszabadságot, úgy most sem vagyok kíváncsi az agymosott birkáknak szóló propaganda szemétre.

Az említett 444.hu tökéletesen megtestesíti mindazt, ami miatt az indextől, mint hírlaptól megundorodtam (nem tudom, Tótawé is ott van már?), csak megfejelték mindezt egy számomra ritka undorító külsővel.

Mi maradt, ami nem színtiszta bulvármocsok és nem a MaNem(mondunk igazat) úgymond balos (hahaha... balos, napersze) megfelelője? Létezik még relative független, korrekt média, ahonnan a hazai történésekről értesülhet az ember, amit érdemes is olvasni?

update: közben az origon visszajött a kommentálási lehetőség. Ettől persze nem lett elviselhetőbb, de legalább az egyik mínusz pontot törölhetem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsosliba.blog.hu/api/trackback/id/tr195345716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.21. 18:31:18

@Linkóczy Adorján bátyja:
hááááááááát...
A becsületes politikusig valószínűleg igazad van.
Vega oroszlán legalább a mesében létezik.
Pirított jégkockát nem tudok, de sült fagyival már találkoztam. ;)
Sztájliszt... hagyjuk. :D
Bank, biztosító - az összes szolgáltatót felsorolhatnánk.
Jóságos securytis - security-s - ha a banki biztonsági őröket is beleszámoljuk, akkor ismertem jónéhány rendes, kulturált embert.
És úgy harminc éve még találkoztam hentessel, aki művelt volt. ;)
süti beállítások módosítása